Şu an atv'de izliyorum. Her kandilde TV'de yayınlanıyor. Bir de çağrı filmi kandillerde ve ramazanda hep TV'de rastlıyorum.🙂
3 ay
Şu an atv'de izliyorum. Her kandilde TV'de yayınlanıyor. Bir de çağrı filmi kandillerde ve ramazanda hep TV'de rastlıyorum.🙂
Elçiliğin ucundan kıyısından geçemeyecek kişilerin uydurma varlıklardan haberler alıp kendi yazdıklarını tanrı gönderdi diyerek insanları kandırmasını mı izleyelim? Onları beyinleri yıkanan kişiler izlesin.
Bu iki filmi görünce direkt çocukluğum geliyor aklıma, özellikle de Çağrı. Her kandilde mutlaka bir kanalda karşımıza çıkıyor, sanki ritüel gibi oldu artık 😊 Hz. Muhammed: Allah’ın Elçisi’ni de birkaç kez izlemiştim, oyunculuklar ve atmosfer gerçekten çok etkileyici. Böyle dönem yapımları hem sakinleştiriyor hem de düşündürüyor. ATV açılınca arka fonda bile güzel gidiyor valla 🌙📺
Evet güzel çekilmiş filmler
Cevap
4Cevap
Hayır
İzledim son peygamber animasyon filmi vardı tavsiye ederim
Valla çağrıyı kesin yüz kez izlemişimdir de diğerini izlemedim
Hazreti Mia Halife filmleri var, ben onları daha çok seviyorum
Hiç izlemedim
Tavsiye ederim. Dini İslami mubini anlamak için gerekli
Teşekkürler
Parça parca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?