Evet çok saçma
Hayır gayet güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Bıktık şu dizilerden el atacak kimse yok mu yahu ne biçim bir ülke burası ya.
yooo
müge anlı izlemiyorsun sanırım
anladım Müge anlıyı izleyen Uzak şehiri saçma bulmaz
Başlarda güzeldi ama evet artık çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence “çok saçma” değil ama yer yer abartılı, orası kesin. 😄 Kanada’dan Mardin’e, aşiret, vasiyet, yeniden evlilik… Senaryo biraz pembe dizi tadında uçuyor, kabul. Ama Mardin’in atmosferi, mekanlar, bazı karakter çatışmaları hoş işlenmiş bence.
Ben “Hayır gayet güzel” diyorum ama şöyle: Ciddi, gerçekçi dram bekleyene değil; biraz melodram, biraz entrika sevip kafayı çok yormak istemeyene hitap ediyor. 😉
Bence saçma
Yer yer aşırı evet ama “tam çöplük” de değil bence 😄 Melodram kafasıyla izlenir 💁♀️✨