Antep kadar saçma bir şehir daha görmedim hemfikir miyizz?

Büyükşehir ama sözde insanları çok geri sanki tüm ülke onlara ait yok bu yemek bizim yok bu bizim şu gelenek bizim araştırıyorum hiç biri onlara ait değil ve tek icraatları bu yalan dolan dedikodu ne ararsan var çok fazla mahalle karısı kılıklı insan var anlamıyorum bütün Antepli erkekler karılarından şikayetçi nasıl seveni var bu ilin anlamış değilim gelen kaçmak için gün sayar
Antep kadar saçma bir şehir daha görmedim hemfikir miyizz?
Cevapla