Dizi bittikten sonra boşluğa düşmek, karakterlerle bu kadar bütünleşmek normal mi?

ya arkadaşlar ben her şeyin etkisinde kalıyorum ya bir dizi izliyorum mesela atıyorum sezonu falan çok fazlaysa bilirsiniz bir başlarsınız atıyorum bir ayınız hep bu dizi ile geçer hani eve geleyim de dizimi izliyim ya da hani hep aklınızda olur hani o kadar çok o dizideki evrenle kendinizi bağdaştırmışsınızdır ki o karakterle kendinizi o kadar Bağdaştırmışsınızdır ki gerçek hayattan kopmuşsunuzdur ve dizi bittiğinde yaşadığınız boşluk sizi depresyona sürüklüyor sanki hani ama tabii ki bu her dizide oluyor ve geçiyor farkındayım ama bir diziye bu kadar bağlanmak ya da hayattan soyutlanmak sizce normal mi yani herkeste var mı bu yoksa acaba bir ben mi böyleyim çünkü karakterlerle ya da o evrenle aşırı derecede bütünleştiyor ve dizi bittiğinde tamamen bir boşluğa düşüyorum hani keşke o dizinin içinde gerçek bir hayat olsa ve ben de orada olsam diye kendinizi oraya falan yakıştırıyorsunuzdur belki hani tek olmadığımı bilmek istiyorum ya

Dizi bittikten sonra boşluğa düşmek, karakterlerle bu kadar bütünleşmek normal mi?
Cevapla