Neden dizi karakterlerine duygusal bağ kurarız?

Merhabalar beni aydınlatırsanız sevinirim dizi izlerken izlediğim dizinin karakterine karşı duygusal şeyler hissediyorum ve gün içerisinde o kişi ile ilgili dizideki rolü ile kendimede bir rol biciyorum ve hayal kuruyorum sanki dizinin içerisindeymis gibi ve bu hal bir süre devam ediyor beni gün içerisinde ulaşamayacağım bir saçma hayal avuntusu olduğu için mutsuz ediyor bunların yanında kendi hayatim kafamda dönen olayların yanında ıstırap ve can sıkıcı bir hal alıyor neden böyleyim bu psikolojik bir rahatsızlıkmi yoksa can sıkıntısından dolayı kendimi oyaladıgim bir yontemmi?

Neden dizi karakterlerine duygusal bağ kurarız?
Cevapla