Jasmine dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok karşıma çıkıyordu izledim bu kadar leş bir dizi olamaz keşke izlemeseydim. Yav değer falan hiçbir şey bırakmamış. Kardeş kardeşe, gelen geçene aşk meşk kolpa aşığım diyorsun neler neler yapıyorlar sonra 😂😂😂 çok iğrenç leş bir dizi
Jasmine dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla