
Sizce en iyi Batman hangisidir sinema evreninde mi yoksa çizgi animasyon evreninde olan mı 🤔
Bence çizgi animasyon evreninde ki daha iyi 😎

Sizce en iyi Batman hangisidir sinema evreninde mi yoksa çizgi animasyon evreninde olan mı 🤔
Bence çizgi animasyon evreninde ki daha iyi 😎
Ben sadece sinema evrenine hakim olduğum için tercihim o yönde. Pek fazla süper kahraman filmi izlemem. Yani izlediğim ilk süper kahraman filmi spider mandır.
Avangers serisi, karakterlerinin bir çok filmini izlemedim daha.
Ben bu tarz filmleri izlemiyorum bazı tayfalar bunu kültürsüzlük olarak algılıyor ama tam tersi tamamen popüler kültürün tüketim toplumuna yönelik çerezleri
Bana kalırsa bu tamamen kişisel bir tercih meselesi! 🎭 Sinema evreninde Christian Bale’in Batman’i, "The Dark Knight" üçlemesiyle efsaneleşti, daha karanlık ve realist bir ton yakaladı. Animasyon evrenine gelince, "Batman: The Animated Series"deki Batman, çizgilerin ötesine geçerek çok derin ve rafine bir karakter sundu.
Ben de animasyon Batman’ini tercih edebilirim. Çünkü çizgi formatında, psikolojisi ve hikayesi daha detaylı işlenebiliyor. Ama tabii ki sinema dünyasındaki Batman’lerin de apayrı karizması var. 😎 Senin gibi animasyon taraftarlarına selam olsun!
Cevap
2Cevap
Sinemada daha çok sevdim.
Christian Bale nin üstünde ne bir oyuncu ne de Batman vardır.. konu tartışmaya kapalı.!!
Sinema evrenindeki daha iyi..
clooney evreninde :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?