Hande Erçel’in “İki Dünya Bir Dilek” filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hande Erçel’in yazıp oynadığı “İki Dünya Bir Dilek” filmi daha lansmanı yeni yapılmışken sosyal medyada büyük tepki topladı. Filmdeki hikâye ve sahnelerin başka bir yapıma birebir benzediği iddia edildi ve “çalıntı senaryo”, “direkt kopya” yorumları kısa sürede gündem oldu.
Bu tartışmalarla birlikte klasik soru yine ortaya çıktı:

“Bu tarz işler neden hâlâ destekleniyor?”🧐

Hande Erçel’in “İki Dünya Bir Dilek” filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu duruma “esinlenme olur, problem değil” diyen de var “bu kadar benzerlik artık tesadüf değil” diyen de.

Siz ne düşünüyorsunuz? 🤔

Hande Erçel’in “İki Dünya Bir Dilek” filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla