Yeni Frankenstein filmini izlediniz mi, ne düşündünüz?

Guillermo del Toro’nun çektiği, Jacob Elordi’nin de yer aldığı yeni Frankenstein filmi sonunda çıktı ve herkesin dilinde. Ben izlerken daha ilk dakikadan itibaren filmin atmosferine resmen çekildim diyebilirim. Bu kadar bilinen bir karakterin hem onu “yaratan” Victor’un gözünden, hem de bizzat canavarın kendisi Frankenstein’ın gözünden anlatılması bence filmi çok özel kılıyor. Hem görsel olarak çok güçlü hem de duygusal tarafı şaşırtıcı derecede yoğun; açıkçası muhakkak izlemenizi öneririm. 💞

Yeni Frankenstein filmini izlediniz mi, ne düşündünüz?

Peki siz ne dersiniz: Yeni Frankenstein uyarlamasını izlediniz mi, bu anlatım tarzı ve oyunculuklar sizce de beklentiyi karşılıyor mu yoksa abartıldığını mı düşünüyorsunuz?

Yeni Frankenstein filmini izlediniz mi, ne düşündünüz?
Cevapla