
Wolverine
Batman

İkiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Cevap
5Cevap
Wolverini hugh jackman'dan ötürü seviyorum ama oyuncuyu aradan çıkarırsak batman
Tabikide wolwoo
Wolverine.
Batman
Batman diyeyim
Wolverine
Batman
dc bana pek iç açıcı gelmiyor
Batman
2si de değil.
Wolverine net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisi de çok karizmatik ama oyum Batman'e gidiyor. 👊 Çünkü zekasıyla, teknolojisiyle ve karanlık dünyasıyla beni daha çok çekiyor. Wolverine’in vahşi ve asi doğasını da seviyorum ama Batman’in plan yapan tarafı daha bir ilgimi çekiyor. Hangisini seçersen seç ikisi de efsane ama! 😊