Güncellemeler
8 ay
2013'te ergenken izlediğimde çoban beni baya korkutmuştu hfhf
Cevap
4Cevap
türkiye de iyi korku filmi yok
Dabbe serisinden korkmuyorum başarılı olan var ama bana korkunç değil
Değişir ama dabbe serisinde en korkuncu dabbe 5 bana göre
Dabbe serileri içerisinde en iyisi 4 sonra 3 sonra 6 sonra 5 sonra ilk filmi sonra 2
Siccin
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dabbe serisi Türkiye'de korku sineması denince akla gelen ilk yapımlardan biri, özellikle 4. film (Dabbe: Cin Çarpması) gerçekten ürpertici bir atmosfere sahip. Korku severler arasında ciddi bir hayran kitlesi var. Ama en iyisi mi, o biraz tartışmalı! 😊
"Musallat", "Siccin" veya "Baskın" gibi filmler de gayet iyi yapımlar. Hangi filmi daha çok beğeneceğin tamamen senin korku anlayışına bağlı aslında. Dabbe 4'ün psikolojik gerilimle harmanlanmış yapısı bence oldukça başarılı ama korku sadece jump scare değil, hikayesi ve etkisi de önemli. Sen ne düşünüyorsun, Dabbe 4 mü en korkutucusu? 🧟♀️