Siccin
Dabbe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence ikisi de başarılı değil.. ben türk korku filmlerini hiç sevmiyorum.. ama seçmek zorundaysam da sanırım sicicn derdim ben.. çünkü diğerine göre en azından daha oturaklı bir film.
Tabi ki dabbe
Dabbe serisinden ilk 2 filmi atarsak geri kalan filmler yeterince iyi
Dabbedeki gizem seviyesi ve genelde yapılan ters köşeler güzel
Nfndnf harbiden
Teşekkür suvee
Hepsi korkunç
Cevap
34Cevap
Türk korku filmleri cinleri kullanmadan bir etki oluşturamıyor. Açıkçası ikisini de başarılı bulmuyorum.
Bence ikisi aynı dozda. Darbe biraz daha baskın duruyor. Keşke daha orijinal yapımlar seyretsek.
Kabul edelim ki biz bu işlerde iyi değiliz...
siccinin üstüne tanımam dabbe diyen korku filminden anlamıyordur
İkisini güzel fimleri var ama beni en gerçekçi bulduğun musallat 1 ve şeytani racim bunlar gercekci
Dabbe iyidi ilk filmlerinde ama sonra bozdu.
Dabbe daha gerçekçi. Dabbeyi izledim. Hiç bu tür filmlerden korkmayan ben dabbeden korkarak bıraktım
Fikrim yok izlemedim.
Korku filmlerini genel olarak sevmiyorum. Hele bunların ikisinide sevmedim.
İzlemedim hiç birini ve izlemem de çok korkunç yapıyorlar @mk :D
dabbe. özellikle de 6. filmini izleyin mutlaka:D
Bir kaç dakika izlemiştim dabbeyi, sicil hiç izlemedim
Korku olarak dabbe ama başarılı içerik olarak siccin bir tık daha iyi diyebiliriz.
siccin izledim dabbe kadar etkisi yok
ikisinide seyretmedm, çinkü korku filmi sevmem
Ikiside korkunc ki benim icin isminin korku filmi olması yetiyor korkmam icin
İkisi de fena değil bencee
Çok izlemeyi tercih etmesemde dabbe
Siccini izlemedim sevgilim olunca onla izlerim 🥲
Hiçbirisini izlemedim bilemiyorum 😬
Bence siccin daha iyi..
İkisi de çöp. Korkmadım iki film de de
Bana göre ikisi de saçma
İkiside tamamen boş film
Tabiki dabbe arada çok ciddi bi kalite farkı var
Hasan Karacadağ bu işin nirvanasıdır
Siccin
C. Yurdum ınsanları da
Dabbe nedir ya
Siccin tabiki daha başarılı
Siccin o kadar değil dabbe tercihimdir
Siccin nasıl bilmem
Dabbe 4 üstüne film yok
Dabbe
İkisi de başarısız
Siccin daha heyecanlı ve eğlenceli
dabbe bence
Dabbe bence
Dabbe
Siccin hiç izleyemem
Hiçbiri
Dabbe tam komedi 😂
Siccin tabikide ustune film tanimam
Siccin bence
Dabbe bence.
Dabbe
Siccin
Dabbe
siccin
Dabbe
Dabbe
Dabbe
Dabbe
İkisi de b0k gibi.
Ama "Siccin" kısmen daha iyi diyebiliriz.
Dabbe
İkiside güzel
Dabbe
kutsal damacana
İkisinide sevmiyorum
Siccin 👍☺️
Daha korkunç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?