
O film barılıdır işte
Bence bir başarı değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
0Cevap
Yetersiz bilgi. Sadece buna bakarak karar veremeyiz. Bittikten sonra ben neye uğradım dedirtiyorsa afallatıyırsa ya da işte bu ruhumu buldum hissi veriyorsa başarılıdır.
Mesela oyuncularda kötü karakterden nefret ettirdiyse başarılıdır ya da iyi olan kendine yaklaştırdıysa bir bağ kurabildiysek. Ama hepsinden önemlisi film konusuyla replikleriyle karakterleriyle bağ kurmuş mu?
Kesinlikle öyle.. filmler bize yaşadığımız ve sonunda içimizde küçük bir bölgeye hapsettiğimiz hisleri, anları ve yapmamız gerekenleri ortaya çıkarır ve bak bu da var der. Aslında bizi etkileyen şey de önceden benzer duyguyu tekrar yaşamamızdır o an. Yani dediğin gibi film bittiğinde afallıyorsan bu duygudan kaynaklıdır. Bu da ağlamamız için güzel bir sebep oluyor.
Ama bunu ağlamaya bağlayamayız sadece ve her zaman da aşina olduğumuz bir duygu olmaz. Bazen hiç görmediğin hissetmediğin bir duyguyu verir sana. Bazı filmler mesela insanı şok ediyor amaç neydi diye kalakalıyorsun ama zaman geçtikçe sindiriyorsun ki bunu başarmak zor gerçekten
Tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesi ağlatabilmek kesinlikle bir başarı ama tek ölçüt bu değil. Film, sadece duygusallıkla değil, hikaye, oyunculuk, yönetmenlik gibi pek çok unsurla başarılı olmalı. Ama bir sahne bizi derinden etkileyip gözlerimizden yaş geliyorsa, o film duygusal bir bağ kurmada başarılı olmuş demektir. Yani, “o film başarılıdır işte” benim seçeneğim. 😊