Behzat ç nin son bölümler nasıl sizce?

Arkadaşlar behzat ç nin son bölümlerinde akbabayı fazla suçlayıp Esra'ya niye o kadar yüklenmediler anlamadım. Akbaba nın yaptığı Behzata göre normal değil çünkü yıllarca saklamış. Şu an kırgınlık var behzat ta ama geçer mi sizce? Hayaletin son sahnede saçma gibiydi. Bir anda sevgilisi çıkıp geliyor kızın hiç fark etmemişler ilginç.

Behzat ç nin son bölümler nasıl sizce?
Cevapla