Asya’nın yerinde olsaydınız kimi seçerdiniz? İlyas’ı mı, yoksa Cemşit’i mi?

“Siz Asya olsaydınız kimi seçerdiniz? Kalbinizi mi, yoksa size emek veren adamı mı?”

Selvi Boylum Al Yazmalım filmini bilirsiniz…

Asya bir yanda çocuğunun babası, büyük aşkı İlyas’la,

Diğer yanda ona sahip çıkan, sadakatle yanında olan Cemşit’le kalıyor.

Biri kalbini çaldı,
Diğeri ona hayatını adadı…


🔸 Sizce gerçek sevgi hangisi?

🔸 Kalbiniz mi ağır basar, yoksa aklınız mı?

🔸 “Emek mi, aşk mı?” diye sorsam, ne dersiniz?

Asya’nın yerinde olsaydınız kimi seçerdiniz? İlyas’ı mı, yoksa Cemşit’i mi?
Asya’nın yerinde olsaydınız kimi seçerdiniz? İlyas’ı mı, yoksa Cemşit’i mi?
Cevapla