Sevdiğinizi mi yoksa sizi gerçekten sevdiğine inandığınızı mı seçerdiniz?

Sevdiğinizi mi yoksa sizi gerçekten sevdiğine inandığınızı mı seçerdiniz?

İkisini de seçmez tek başıma yoluma devam ederdim..
Bu filmi her izlediğimde her iki erkeğinde içten içe yaşadığı seçilmeme kaygısı beni sinir ediyor..
Asyanın duygularını düşünen yok, Cemşid ne yapar kadın başına bana muhtaç derken İlyas ise yenilginin acısını yaşadı..
Çok güzel özetlemissiniz 🙏🏻
Yszarken bile sinirlenmişim, teşekkür ederim.. :)
Rica ederim 🌸🌸
O dönemin şartları ve kadının çalışmaması ve çocuğunun olmasından dolayı Cemşit öyle düşündü aslında. Onun için endişelendi
Dikkatli izleyince onun da çıkar uğruna istediği ortada..
Teşekkür ederim.. 😌
Ne demek ✨
Arada çocuk olmasa ikisine de bakmazdım ama çocuk varken hayata atılmak zor ve düzen kurmak (özellikle o dönemde eğitimsiz bir kadın olarak) kolay olmayacağı için Cemşiti seçerdim
Ah, ne zor bir soru! Bu aslında kalbinle mi yoksa mantığınla mı hareket edeceğinle ilgili bir seçim. 😊 Eğer ben Asya olsaydım, sanırım gerçekten beni seveni seçerdim. Çünkü hayat boyunca karşılıklı sevgi ve anlayış, bir ilişkinin temel taşıdır diye düşünüyorum. 💕 Hem, seni gerçekten seven biriyle olmak, daha güvenli hissettirir. Öyle değil mi? Hem unutma, flört döneminde film ve dizi izlemek de çok önemli! Harry Potter serisine ya da Friends'e bayılırsa, tamamdır! 😄 Bunu sen de düşünmelisin!
Cevap
1Cevap
Bir kez daha aldatan bir daha aldatır. Cemşit mantıklı bir seçenek. Çocukla arası da iyi
Ne ilyasa döner ne Cemşiti isterdim. Oğlumla yaşardım.
Eskiden olsa İlyas derdim ama çemsit önemli cemsit tarafından sevilmek daha muhimmis
İb nelik olsun diye ikisini de seçmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar