Sadece ilk sezonda karışıyordu 2000'li yapımdakinde. Onu ben de istemem. Daha sonra tekrar yayınlanmaya başladığında bu tarz şeylere laf etmemeye başladı. Hatta sıkça kadın haklarını da savunuyordu
Aslında sadece kısa bir süreliğine mağara adamı gibiydi. Sonradan diğer kanalların hepsinde yıllarca daha medeni bir adam olarak gördük. O yüzden ben sonradan değişen Haluk'u orijinal olarak görüp onu kastettim. Senin dediğin halindekini asla istemezdim tabii ki :)
Hayır öyle değil işte. Erkek ben erkeğim diye saçma sapan seylerini diretirse itaat etmesi zor olur. Ama ben onun beni korumaktan sevmekten başka niyetinin olmadığına, mantıklı zeki bi erkek olduğuna kanaat getirirsem o zaman sorgulamadan itaat ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kızlar hanımcı sevmez maalesef
Baskın erkeğin de sözünü dinlemiyorlar
Sonuna kadar Haluk çünkü maço seviyorum ben kanka 😂
Ya herseyine karışırsa 😃
O zaman Selami olsun kanka 😂
Karar ver 😃
Son kararım Selami diyorum😂
Neden 😃
Her şeye he tamam der ondan 😂
Sever misin 😃
Seviyorum tabi ki dizideki bütün karakterleri 😀
Onu demiyorum ya, her dediğini yapan erkeği sever misin diyorum :)
Ortası olsa daha iyi
Haluk'u seçerdim
Neden Haluk
Böyle dışarıdan sert görünüyor ama aslında modern ve duygusal bir adam. Tam aradığım özelliklerde. Ayrıca karakterli de
Çok da modern sayılmaz ya eşinin kıyafetlerine falan karışıyor
Sadece ilk sezonda karışıyordu 2000'li yapımdakinde. Onu ben de istemem. Daha sonra tekrar yayınlanmaya başladığında bu tarz şeylere laf etmemeye başladı. Hatta sıkça kadın haklarını da savunuyordu
Ama o orijinal Haluk değil işte :)
Aslında sadece kısa bir süreliğine mağara adamı gibiydi. Sonradan diğer kanalların hepsinde yıllarca daha medeni bir adam olarak gördük. O yüzden ben sonradan değişen Haluk'u orijinal olarak görüp onu kastettim. Senin dediğin halindekini asla istemezdim tabii ki :)
İkisi de değil.
Birini seçmen lazım
İkisi de değilllllllllll dedim.
ikisini karıştırsak olmyomu ya
Hayır birini seçmen lazım
İkisi de tarzım değil
Selami😂
Neden selami 😃
Çünkü nazik, hanımcı, hanımcılık kazanacak jsjdjd
Hayret ben Haluk dersiniz diye düşünmüştüm 😃
Hanımcı erkek en iyisidir
Eril enerjisi daha yüksek ama haluğun 😃
Ay hiç uğraşamam
Hanımı olsun sözümden çıkmasın diyorsun yani 😂
Kesinlikle öyle 😂
Haluk karakteri.
Neden
Erkeğin otoriteri, yeri geldiğinde gönül alabileni makbuldür. Karısından korkan erkek vasfını yitirenler zamanla sıkar
Ama öylesiyle de kavga edip duruyorsunuz söz dinlemiyorsunuz
Ben mantıklı yaklaşılırsa itatkar bi insan olduğumu düşünüyorum.
İtaat da mantık aranmaz teslim olman lazım
Hayır öyle değil işte. Erkek ben erkeğim diye saçma sapan seylerini diretirse itaat etmesi zor olur. Ama ben onun beni korumaktan sevmekten başka niyetinin olmadığına, mantıklı zeki bi erkek olduğuna kanaat getirirsem o zaman sorgulamadan itaat ederim
Ki halukta yanlışlar yaptığını anlayıp özür dileyen bi karakterdi
İyide zaten mantıklı ve zeki değilse baştan sevgili olmazsın ki
O işler belli olmuyor bee.
Ki zamanla huyu suyu karakteri de değişebiliyor
Yok siz baskın erkek istiyorsun ama sonra ona itaat etmekte istemiyorsun durmadan kavga çıkıyor
Denemeden bilinmez o zaman
Erkeği gaza getiriyorsunuz , erkek dediğin baskın olur otoriter olur diye ama sonra sözünü dinlemiyorsunuz hep tartışma oluyor
Herkesi aynı kefeye koyamazsın.
Sitedeki gördüğüm tüm kızlar öyle
Ben bu sitede olmaması gerekenlerdenim de. Neden burdayom bilmiyorum işte
Haluk senin kocan olsa sende sorun çıkartırsın bence adam kıyafete falan karışıyor
Haluk benim eşim olamaz. Ben meltem gibi giyinmiyorum. Gayet kapalı giyinen birisiyim
Psikoloğa falan da karşı
Meltem de adım atsa gidip anlatıyordu
Çünkü kocasıyla konuşamıyordu kocası onu dinlemiyordu kadinin konuşmaya ihtiyacı vardı
Ben diziyi unutmuşum hee. Sen anlattıkça hatırlamaya başladım
Öyle işte