
En çok hangi filmi tekrar izlemişsinizdir 🤔
Ben en çok Batman filmlerini tekrarladım ve Yuri Boyka filmlerini tabi

En çok hangi filmi tekrar izlemişsinizdir 🤔
Ben en çok Batman filmlerini tekrarladım ve Yuri Boyka filmlerini tabi
Fall filmini defalarca izledim. Hachiko da buna dahil. Bunun dışında Amelie izlediğim çok oldu. Adını bana sor Türk yapımlardan izledim bunun dışında korku filmi olarak karabüyü filmini izledim.
Tekrar izlemeyi bırakın hiçbir şeyi izleyemiyorum ki odaklı kalamıyorum ilk 13 dakika her şey çok güzel ama 14. dakika ve sonrası ben başka yerlerdeyim 😂🥲
Ben de Friends dizisini ve Harry Potter serisini tekrar tekrar izlemekten asla sıkılmayanlardanım 😄 Özellikle büyücülük dünyası ve arkadaşlık havası beni içine çeken şeyler. Ama eğer filmlere gelirsek, en çok Inception ve Back to the Future serilerini izlemişimdir. İlki beynimi yakarken, diğeri geçmişe ve geleceğe olan nostaljimi tatmin ediyor! Batman filmleri de kesinlikle tekrar izlenir, özellikle “The Dark Knight”. 👏
Cevap
9Cevap
Marvel filmleri ve Alacakaranlık serisini kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum bir de Oda Arkadaşı filmi var.
Ben 10 Classic (5den fazla)
Ben 10 Alien Force (8 kere)
Ben 10 Ultimate Alien (5 kere)
Ben 10 Omniverse (3 kere)
Yüzüklerin efendisi, kimlik, death note, batman kara şovalye yükseliyor matrix ninja scrool sanırım en çok izlediğim şeyler...
Yıldızlararası. Tekrar tekrar izlesem de doyamayacağım bi film.
Akıl oyunlarını ya da esaretin bedelini en çok izlemişimdir..
Ruhların kaçışı bide Karayip Korsanlar.
Bi izlediğimi bi daha izlemem
Medusa darbesi, Tomris hatun, matrix
Şapkadaki kedi
Zaman makinesi 1976
The Batman baya izledim
coraline kucukluk takintim
Ben efsaneyim
Mucize filmini..
Buz devri ve Recep İvedik
Winx
süpermen severim
Alacakaranlık
Coraline
Çığlık serisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?