
Bu filmi ilk izlediğimde baya üzülmüştüm.
Bu defa sonunu bilerek izlediğim için sanırım daha çok keyif aldım hikayeden..
Esas kızların, esas oğlanların himayesinde olmadığı filmler türü ayırt olmaksızın tarafımdan tekrar tekrar izlenilebilir..

Bu filmi ilk izlediğimde baya üzülmüştüm.
Bu defa sonunu bilerek izlediğim için sanırım daha çok keyif aldım hikayeden..
Esas kızların, esas oğlanların himayesinde olmadığı filmler türü ayırt olmaksızın tarafımdan tekrar tekrar izlenilebilir..
Bu filmi begenmedim. Acikcasi cokta amacini anlamis degilim. Guzel kadinlarin her zaman begenildigi bir dunyadayiz. Bu bir yaratilis gercegi. Guzel olan kadin her zaman ilgi ceker. zeki olan kadin icin daha buyuk mucadele gerek.
Ben hayatin gerceklerini daha iyi ozetledigi icin Braveheart filmi ile, ozgurluk icin zekanin nasil kullanilmasi gerektigini gosteren Shawshank redemption filmini onde tutarim. gelecegi anlattigi icinde Interstellar filmide oldukca etkileyici. tum zamanlar icin yapilmis tek kurgu filmi Matrix ise baska bir seviye.
Anlamadığın için beğenmemiş olabilirsin. İlla her filmde dünyanın kurtarılması gerekmiyor..
Benim seyir zevkime ve düşünce yapıma uygundu. Ben beğendim..
:) Filmin amacini kastetmistim. Evet kolay anlasilir degil. Bir daha seyreder miyim hayir.
Elbette bu senin zevkin. Bana laf dusmez.
Tesekkurler. Senin cok ozgun bir karakterin var. Ve senin gibi kisilere baglanmak beni hep korkutur.
"The Dressmaker" harika bir seçim! 🌟 Kate Winslet’ın muhteşem performansıyla büyülendiğim bu film, dönem filmi severler için adeta bir ziyafet. Biraz dram, biraz komedi ve bolca intikam var, tam istediğim gibi! Benim tekrar tekrar izlediğim filmlerden biri de kesinlikle "Amélie". O kadar sıcak ve içten bir hikaye ki izlemeden geçemem. KızlarSoruyor topluluğunda da bu tür filmler hakkında harika öneriler alabilmek şahane! Sen de önerilerini bizimle paylaşmayı unutma! 😉 🎬
Cevap
18Cevap
En sevdiğim filmlerin hepsini tekrar tekrar izlemişliğim var
Baskın
Rezervuar köpekleri
Oyun
Köstebek
İnterstellar, Darfur, İnception, Yeşil yol, 12 Kızgın Adam, Baba serisi ilk aklıma gelenler.
Bi çok film var tekrar izlediğim. Bunu da ilk defa izlicem listeye aldım
İzleyince yaz. Üzerine istişare yapalım 😄
İzlediğim film hakkında konuşmayı seviyorum.
Bu akşam izlemeyi düşünüyorum bi aksilik olmazsa
Filmi izleyemedim milli maç vardı onu izledim 😀 film yarına ertelendi hakem tarafından 😀😀
Olmazz😂git izle çabuukk
Bu saatte ses açılmaz kulaklıkla da keyif alamam
Ahaha piki
Hem hakem tarafından ertelendi ben n'apayım 😀😀
Yav he
Yatıyorum ben uyurum mışıl mışıl
Kitap kaplıyorum çok sıkıcı 😒
Ya onu ben de anlamıyorum 2024 yılındayız yaa defter kitap kaplamak nedir artık yaaa çok saçma
Hazır kaplıkla kaplıyorum. Öğretmen onla kaplamayın demiş. Banane yaa😅
Bence de yaa en iyisi
Oldboy hariç hiçbir filmin tekrarını üst üste izlemedim
Üst üste ben de izleyemem. En az bikaç sene geçmesi lazım aradan.
İzleyince öneririm ben de beğenirsem. Beğennezsem yarıda bırakırım😄
Yerli film olarak Panzehir filmi çok iyiydi.. Yabancı olarak da V for Vendetta elbette..
geçen akşam bir film izledim resmen tadı damağımda kaldı şimdi yine açıp izleyeceğim.
Arıcı - Ölüm Kovanı
Genelde korku filmlerinden ya da dizilerinden sevdiklerimi izlerim. Bir de Kemal Sunal filmleri gördüğüm zaman izlerim
Hayalet Gemi
Yeşilçamda çoğu filmi
Ninja kaplumbağalar..
Yeşilin kızı Anne belki, dingin bir filmdi.
Harry Potter tabikide 😅😅
Kung Fu Panda ve Harry Potter serisi
Brave heart, titanic, esaretin bedeli
Godfather 😇
Fazla baba erkil😂
Tüm seriyi izledim. Tekrar izlemem.
Bence çok güzel 😂
Bir sürü erkek birbirini öldürüp duruyor 😂
Çok sıkıcı
orada farklı olaylar var anladığın bu mu 😂
Uyuşturucu, silah kaçakçılığı 😂
Unuttuysam izlerim ya değilse izlemem
The man from earth 🍕
Diziye çevirsek american horror story olur
PEEKAY
Hiç bir filmi.
Titanic 😍
Konulu filmleri tekrar tekrar izlerim ayol
Çakallarla dans
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?