Ana karakter yan karakter olayı hayatta var mıdır?

Hani yan karakter derler ya dizilerde 1 2 senedir kendimi öyle hissediyordum ilk sene zaten hep arkadaşımın dediğini yapıyodum 3 kişi takılıyorduk sabah akşam diğer sene biriyle konuştum konuştum bana şöyle yaptı böyle yaptı arkadaşımı sordu, egoma yediremedim ondan intikam aldım konuşmayı kestim tarzımı değiştim makyaj yaptım vs insanlardan baya iltifat alıyorum bakışları değişti nazikleştiler ama hani bu 2 senede yaşadıklarım insanlara güvenimi sarstı nasıl toparlayabilirim kendine düzgün birini falan nasıl bulurum

Ana karakter yan karakter olayı hayatta var mıdır?
Cevapla