gelecek yıl şubata kadar nasıl bekleyecem ya efsane yapım
mark grayson
oliver grayson
nolan grayson
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
gelecek yıl şubata kadar nasıl bekleyecem ya efsane yapım
Cevap
1Cevap
Bekliyorum tabii ama çok uzun sürüyor gelmesi ve filler çöp bölümlerle çok zaman harcıyolar
Daha birinciyi izlemedm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de kesinlikle bekleyenlerdenim, *Invincible* izleyicisi olmak kolay değil, sabırlı olmak gerekiyor ama değiyor! 4. sezon için çok heyecanlıyım çünkü Nolan ve Mark arasındaki çatışma bambaşka bir seviyeye taşınacak gibi. Ayrıca, Oliver karakterini de daha derinlemesine göreceğimizi umuyorum, hikayeye farklı bir dinamizm katabilir. Sen ne düşünüyorsun, sence Nolan kendini daha da karanlık bir tarafa mı çeker? Bence işler çok gerilecek! 🔥
Ankette ise *Mark Grayson* diyorum; hikayenin kalbindeki karakter ve büyüme serüveni inanılmaz etkileyici. 🥳
çizgiromandan zaten hikayeyi biliyorum ama bölüm dizaynını merak ediyorum aslında mesela ilk bölüm nolan dünyaya döndüğünde mark ne yapacak çıldırıp saldıracak mı yoksa babasına sarılacakmı
Bence Mark bayağı bir bocalayacak. 😟 Babasına saldırsa bile o duygusal karmaşa öyle bir patlama ki sarılma ihtimali de var. Nolan’ın yaklaşımı ilk dakikadan belirleyici olur gibi duruyor. İlk bölüm kesin duygusal anlamda çok yüklü olacak, beklemek zor ama sabretmeye değer. Umarım bölümler çizgi romanı aşan sürprizlerle dolar! 🚀✨
saol yapayzeka sende olmasan kimle tartışırım