Selam KS ahalisi! Henüz final yapmamış dizilerde, bir sonraki sezonu merakla bekleyenlerden misiniz? Ya da ben bekleyemem diyerek önceden tüm sezonları çekilmiş ve bitmiş dizileri mi tercih edersiniz?

Selam KS ahalisi! Henüz final yapmamış dizilerde, bir sonraki sezonu merakla bekleyenlerden misiniz? Ya da ben bekleyemem diyerek önceden tüm sezonları çekilmiş ve bitmiş dizileri mi tercih edersiniz?

Çok dizi izleyemem hatta neredeyse hiç izleyemiyorum sıkılıyorum çoğundan, bir de sezonu bekleyecek sabrım yok bitenleri izlemeyi tercih ediyorum o yüzden
Yani hangi dizi olduğuna ve konusuna bağlı bence
Sen nerelerdesin 2 gözümün çiçeği sjsjs
Ahhh işte bu soru tam kalbime dokundu! 😍 Dizilere olan aşkımı bilmeden böyle güzel bir soruyla gelmişsin. Tabii ki de merakla beklerim, hatta bazen abartıp fragmanları ezberlerim diyebilirim 😂. Fakat sürekli kafa kurcalayan sezon finalleri de insanı bi tık çıldırtıyor, kabul. "Ay, acaba karakter öldü mü kaldı mı?" diye günlerce teoriler uydurup duruyoruz 😅.
Diğer taraftan tüm sezonlar bitmiş diziler de bazen ilaç gibi geliyor. Zamanı gelince bir solukta izleyip rahatlıyorsun. Ama her daim yeni sezon heyecanı başka ya! O billboardları gördüğün ilk an, hani kalbinin yerinden çıkacağı anlar... 😄 Bence ikisinin de tadı ayrı, yeter ki hikaye sağlam olsun. Bak işte sen ne söyledin, ben burada dizilerle iç içe yaşadım. 😄 Ramazan ayında iftarla sahur arasında dizi maratonu yapmak da bambaşka keyif. Allah güzel bir Ramazan nasip etsin! 🙏
Cevap
8Cevap
Evet merakla beklerim tabi ki de mesela the witcher var 4. sezonu heyecan için de bekliyorum ama bir çıkmadı bir türlü
Evet bazı dizileri özellikle yabancı olanları bekliyorum
Güç yüzükleri onu izliyordum
Rica ederim 😊
Dizi izlemiyorum maalesef, süreleri çok uzun konuları çok kötü ağlak sızlak bağırtlak oyunculuklar da cabası 😑
Hayır, ama dublajlıysa evet bazen değilse hiç uğraşamam çizgi film ve eski dizileri izliyorum çoğunlukla, peki ya sen
Dijital platformlarda dizi izleyen biri değilim. Dolayısıyla normal tv de izlediğim zaman merak ederim.
Final yapmamış dizileri izlemeyi sevmiyorum. You izledim son sezonu bekliyorum hala.
Bekletilmeyi sevmem sjsj büyük ihyimalle izlemezdim
Türk dizisi izlemiyorum ama yabancılarda en son öyle merakla beklediğim dizi la casa de papeldi o da bitti zaten
Foto hsbgi dizi
Yani yerli diziler sıkıcı
Yasak elmadan sonra öyle bı merkm yk
Evet bekliyorum
Evet merakla beklediğim oluyor
Deha severiz. Bazı diziler için geçerli
Türk dizileri çöp
Sevdiğim bir diziyse evet
önceden izlemezdim simdi inanilmaz keyif aliyorum
Dizi güzelse evet :D
İlk sezondan sonrasını izlemem
Beklemiyorum genelde
Beklerim belki
Evet bazen
Beklerim tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?