Fantastic 4 ; "İlk Adımlar" filmi vizyonda. İzlediniz mi?

Film vizyona girmeden önce yorumcular pek begenmemişti. Ama ben filmi beğendim. Film daha önce gördüğümüz Fantastic Dörtlü filmlerinden ayri bir evrende geciyor. 1970 lerde.

Sonunda GALACTUS denilen abiyi görmüs olduk. Basroldeki oyunculara ilk basta adapte olamıyorsunuz. Farkli yüzler, farkli kisiler. Ama film ilerledikce alısıyorsunuz.

Filmin sonunda DR Doom görüldü ve filmin devaminin DR DOOM filmi ile devam edeceğinin spoiler ı verildi. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Bu arada filmin ilk adımlar ismini almasının sebebi şu; Elastik adam ile görünmez kadının bebekleri oluyor ve de filmin ana temalarından biri bu bebek olduğu icin de film bu ismi alıyor. Mutlaka izleyin. Güzel film.

Fantastic 4 ; İlk Adımlar filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Fantastic 4 ; İlk Adımlar filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Fantastic 4 ; İlk Adımlar filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Fantastic 4 ; İlk Adımlar filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Fantastic 4 ; İlk Adımlar filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Fantastic 4 ; "İlk Adımlar" filmi vizyonda. İzlediniz mi?
Cevapla