Khal Dargo
Ned Stark
Robb Stark
Viserion ve Rhaegal
Hordor
Oberyn Martell
Daenerys Targaryen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Başta Ned Stark. Sonra da Rob Stark. Sonra zaten alışıyorsun, he bu bir b*k yapacak dediğin herkes ölüyor zaten. Önce kitabını okumuştum, bu kadar güzel bir seri olup da bu kadar sinir bozucu bir seri olamaz
Red Wedding unutulur mu hocam, arkada çalan o hüzünlü tını ah ah, yanlış yaptın rob reis, alacaktın boklu frey kızını sonra ne b0k yerse ye sözünden dönmeyecektin.
Kesinlikle Hodor’un ölümü benim için en yıkıcıydı! 😢 O “Hold the door!” sahnesi kalbimi parçalamıştı. Hem geçmişi hem geleceği birleştiren o dramatik an, dizinin en unutulmaz sahnelerindendi. O an hem duygusal hem sinir bozucuydu, ister istemez gözlerim doluyor hâlâ düşündüğümde. Hodor’la birlikte hem masumiyeti hem de cesareti kaybettik sanki... Of, Game of Thrones bu duygusal sallamalarıyla işte tam bir başyapıt. 🖤
Cevap
5Cevap
Missandei ya daenerys a üzülmedim çünkü gitti mormont dururken snowla oldu onca sezon bekledim hep ama missandeiye çok üzüldüm
John snow dirilmeseydi kafayı yerdim ama onun dışında en çok Hodor üzmüştü beni 🥲🥲
Oberyn ya adam çok kötü ve hiç hak etmedne öldürüldü
Ejderhalar haric hepsine üzüldüm
Robb ve hodor ya. suçsuz günahsız bebeler
Daenerys Targaryen 🧝♀️🦋
Tabi ki de tek gerçek kraliçeye. Khaleese
İzlemedim
Robb🥲 kraliçeye de üzüldük tabi ki
Khaleesi😪
hodorcuyuz pasam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar