Ölmesine en çok üzüldüğünüz video oyun karakteri kimdi?

Ölmesine en çok üzüldüğünüz video oyun karakteri kimdi?

Ben gta sanandreas da rider in sonradan ballas ele başı olup ölmesine çok üzüldüm

Ölmesine en çok üzüldüğünüz video oyun karakteri kimdi?

#iyi #günler #günaydın #gamer #reisaga55

Güncellemeler
+1 yıl
soru çok süper soru seçildi soruyu beğenmeyi unutmayın
Ölmesine en çok üzüldüğünüz video oyun karakteri kimdi?
Cevapla