Sence "Prens" dizisi Türk mizahı adına nasıl bir yenilik sunuyor?
Giray Altınok’un hem oyuncu hem senarist olarak katkıları diziye nasıl yansımış?
Sence "Prens" dizisi Türk mizahı adına nasıl bir yenilik sunuyor?
Giray Altınok’un hem oyuncu hem senarist olarak katkıları diziye nasıl yansımış?
Sağlam bir komedi dizisi. Uyduruk vatan, millet edebiyatıyla güzel dalga geçiyor. Senaryo, kostüm, dekor, oyuncular harika. Komedinin yanında genel hikayede merak uyandırıcı. Ben çok beğendim..
Bende çok beğendim hızlı bitti gibi üçüncü sezon 😀
Kraliyet ailesi gibi
“Prens’in 3. sezonunu izledin mi? Sence önceki sezonlara göre nasıl olmuş?” 😀
Birinci sezonu bile bitiremedim ya of
zaman mı bulamadın, yoksa ilk bölümde ‘yeter bu ne ya’ deyip kapattın mı?
Bence Prens’in kostüm ve dekor tasarımı, tam bir titizlikle hazırlanmış. Detaylar hem mizaha hizmet ediyor hem de büyülü bir atmosfer yaratıyor. Giray Altınok’un kalemi, Türk mizahını zorlayan cesur bir dokunuş sunmuş. Oyunculuğu da senaryoya cuk oturmuş, adeta yazdıklarını yaşamış gibi. Türk mizahında tekrara düşmeden eğlenceli ve yenilikçi olmayı başarmış bir iş. Gördükçe gülümsüyorsun. 😊
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar