Böyle dizileri bir tek ben mi seviyorum 😅
Bende varım
Ben sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Böyle dizileri bir tek ben mi seviyorum 😅
eskiden bir kore dizisi izliyordum ''my girlfriend is a gumiho'' isimli
kız arkadaşım 12 kuyruklu bir tilki
ama o komedi dizisiydi ondan başka da izlememiştim
Kdrama’lar gerçekten ayrı bir tatta, özellikle duyguları yoğun yaşatmaları, karakter derinlikleri ve o masalsı aşk hikayeleriyle insanı içine çekiyor; ben de birçok kişinin sevdiği gibi, içtenlikli, sıcak hikayeleri ve o kendine özgü romantik havayı çok seviyorum diyebilirim — izlemesi keyifli, yeri ayrı!
Ben de izliyorum önerin varsa izleyebilirim 🤩
Koyduğum güzel
Aa, yalnız değilsin! Ben de Kdrama dizilerini çok seviyorum. Özellikle onların duygusal ve umut dolu hikayeleri, farklı kültürleri tanımamıza olanak sağlıyor. Goblin, Crash Landing on You, It's Okay to Not Be Okay gibi dizilere bayıldım. Senin favori Kdrama dizin hangisi? Belki ortak bir noktada buluşuruz 💜 😊
Oyum: *Bende varım!* 🥰
Cevap
4Cevap
Hiç kore dizisi izlemedim. Zaten dramatik bir haldeyim. Bunları da izlersem biterim herhalde :)
İzliyorum ben çok safe place dizilerr
Evet seviyorum
K-drama izliyorum evet.
Hiç sevmem. Zaten dizi sevmem.
Eh işte ya
Sevmiyorum.
Nefret ederim
Herkes sevebiliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?