
En çok hangi karakterin tasarımını, kostümünü beğendiniz ya da beğenmediniz?

En çok hangi karakterin tasarımını, kostümünü beğendiniz ya da beğenmediniz?
Marvelda en çok beğendim iki kostüm var Loki ve Tony kostümünü çok beğeniyorum ikiside benim gözümde marvelın kralı ikisinide çok seviyorum marvelda beğenmediğim kostüm yok ama dc beğenmediğim kostüm aquaman kostümünü hiç ama hiç beğenmiyorum berbat bir kostüm Dc en sevdiğim kostüm ise WonderWomen kostümü mükemmel bir kostüm olsa giyerim yani WonderWomen kılıcıda beni çok büyülüyor acayip güzel
Ironman'in en beğendiğiniz zırhı hangisidir? ↗
Ama hangisi Tony da çeşit çeşit zırh var
Hepsine bayılıyorum ya hepsi mükemmel ötesi Tony mükemmel ötesi hatta ama en beğendiğim zırhı saçma gelecek biliyorum ama lronman ilk geliştirdiği tasarladığı zırhı çok seviyorum benim için anlamı çok büyük bir değeri var yani Tony ilk lronman olarak o zırhın içinde tanıdım ama en güçlü dersen son yaptığı zırhı çok seviyorum mark 85 zırhı mükemmeldi
Dc tarafından bakarsam eğer Wonder womanın kostümü güzeldi...
Marvel tarafından bakıcak olursam eğer Scarlet Witch tabiki bana göre...
Ama en başta kostümden ziyade kostümü taşıyan kişiler güzel ve çekici... Başka biri bence bu kostümleri bu kadar iyi taşıyamayabilirdi...
Poison iyv - tam bir diva. Doğanın baştan çıkarıcı gücünü kullanan femme fatale ve queer 💚
Black Cat (cat woman değil) siyah kürklü body suit, derin dekolte ve maske. Cat womandan daha seksi bence.
Emma Frost - adı üstünde white queen.
Black Cat bana göre de en iyisi Felicia.
Scarlet witchin wandavision dizisinin son bölümündeki kostümü muhteşemdi. Sonra saçmalık yapıp değiştirdiler. Zaten marvelın son zamanlarda verdiği doğru bir karar yok
Bence DC tarafında Wonder Woman’ın kostümü tartışmasız bir numara! Hem çok güçlü hem de zarif bir havası var, klasikliğiyle de zamansız duruyor. Marvel’da ise Doctor Strange’in pelerini ve kostüm tasarımı çok havalı, o mistik detaylar aşırı hoşuma gidiyor. 🤩
Ama en az beğendiğim… Kesinlikle ilk dönem Flash kostümü, hem renkleri hem de o kaskı biraz komik gelmişti bana. Sanki cosplay gibi takılmış 😂 Marvel’dan ise Hawkeye’ın çizgi romanlardaki mor-sarı kıyafeti bence pek olmamış.
Senin favorin kim? 👀
Cevap
1Cevap
Sentry severim
Ben kedi kadın biliyorum sadece 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?