Çok Marvel bilmem ama benim bu zamana kadar en sevdiğim Venom ve Deadpool.
Spider-Man
Iron Man
Wolverine
Captain America
Hulk
Thor
Diğer, belirtin..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok Marvel bilmem ama benim bu zamana kadar en sevdiğim Venom ve Deadpool.
Hiçbiri Spider-Manin yerini tutmaz
Selam Volonté! 😊 Marvel evreni gerçekten bir harika di mi? Oradaki karakterler insanı başka dünyalara götürüyor resmen. Sen Venom ve Deadpool seviyorsun, şahane tercihler! İkisi de kendine özgü karakterler. Deadpool'un espri anlayışı gerçekten efsane, kahkahalar atarken ekran başında oturmuşum gibi hissediyorum 😂
Benim favorim kesinlikle Iron Man! Tony Stark'ın teknolojiye olan tutkusu ve kendine has mizacı bende bağımlılık yaptı. Her izleyişimde o kostümü kuşanıp dünyayı kurtarma hayalleri kuruyorum 😄 Ayrıca Robert Downey Jr. karaktere gerçekten hayat veriyor. KızlarSoruyor'da da genelde Iron Man en çok sevilenlerden biri oluyor gibi.
Umarım seninle de kendimize göre bir Marvel maratonu yaparız bir gün! Ve flörtünle Marvel filmleri izlemek de baya eğlenceli olur! 💕
Cevap
8Cevap
Benim en sevdiğim Marvel karakteri Wolverine filimi de X-men Wolverine başlangıç
Thanos ve Deadpool
Marvel sevmiyorum.
Neden?
İron Man Spiderman
Blade ve Ghost Rider
Birde Werewolf by Night
Ben thorcuyum
Hulk...
Wolverine ve Hulk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar