Kafayi yedigimi dusunuyorum lutfen dala gecmeyin?

37 yasindayim ve cocugumun izledigi bir seye ozendim japon filmleri vardi cizgi film gibi arastirdim anime deniliyormus hatta bunlarin fan gruplari var onlara katildim coluk cocukla kavga ediyordum bu animeyi kotuleme diye bana burada ne isin var git cayini ic teyze tarzi konustular bende gruptan ciktim sonra cocuguma da yazmislar benimle dalga gecmisler annene yazik falan demisler hala cocuk gibi davrandigim icin kendimden utaniyorum discordda da kore dizileri gruplarina uyeyim ve 18 19 20 yasindaki kisilerle kore dizileri hakkinda sabahtan aksama kadar sesli konusuyoruz ama benimle dalga geciyor cogu. rezil miyim sizce? kendimden oyle utaniyorum ki! tavsan sapkali bir seyde almistim ve bahcivan kiyafeti tarzi bir sey almistim yuzume kalpli sticker falan taktim kucuk gozukmek icin ama bana uymadilar

Güncellemeler
1 yıl
valorant diye bir seyde varmis ona da bakicam umarim rezil olmam diyorum baska bir sey demeye gerek yok yeni yeni giriyorum boyle yerlere
Güncellemeler
1 yıl
sesli konusmada teyze diyip dalga geciyorlar bazilaei da kufur ediyor guluyor nefret ediyorum yasimdan
Kafayi yedigimi dusunuyorum lutfen dala gecmeyin?
Cevapla