Arkadaşlar çocuk iken ben 10a bayılırdım aşırı severdim şimdi 18 yaşındayım izlemek istiyorum ayıp mı?

Kendimi çocuk hissediyorum gerçek ten
Arkadaşlar çocuk iken ben 10a bayılırdım aşırı severdim şimdi 18 yaşındayım izlemek istiyorum ayıp mı?
Cevapla