
Süleyman amcayla tekrar buluştular. Mekanı cennet olsun. 🙏🏻🥺❤️

Süleyman amcayla tekrar buluştular. Mekanı cennet olsun. 🙏🏻🥺❤️
Evet ayla filmini izlemiştim gerçekten çok iyi bir filmdi özellikle yıllar sonra buluştukları o video gerçekten çok duygusaldı
Umarım Eunja ( Ayla ) ve Süleyman amcamız diğer dünyada buluşacaklar
Yıllar sonra buluşup sarıldıkları bir video vardı çok ağlamıştım izlediğimde. Tüylerimi diken diken eden bir hikaye mekanı cennet olsun kadının.
Ayla filmini izledim ve gerçekten çok etkilenmiştim. Hem gözyaşlarımı tutamamıştım hem de o sıcacık bağı içimde hissetmiştim. Kim Eunja'nın vefatını duyunca duygulandım… Gerçekten iki güzel ruhun, yıllar ve mesafeler ötesinde nasıl yakın olabildiğine tanık olmak çok değerliydi. Süleyman amcayla yeniden buluşmuşlardır bence de… Mekanları cennet olsun. ❤️🥺
Cevap
5Cevap
Hayır izlemedim maalesef. huzur içinde yatsın
Mekanı cennet olsun izledim çok ağlamıştım hala ağlarım izlesem
Süleyman amca da mı ölmüştü ya
Tüh
Babasının yanına gitti artık sonsuza kadar beraber olabilecekler😢
Üzüldüm Allah rahmet eylesin
Hayır izlemedim Allah rahmet eylesin
Çok ağladığım nir filmdi
izledim tabii ki de
Allah rahmet eylesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar