Ben açıkçası psikoloji gerilim ve sitcom tarzı sevdiğimden mooduma göre değişiyor. Keyifliysem sitcomlardan ya da kara mizahı yüksek çizgi dizilerden açarım. Ya da o gün meraklı ve gözlemci hissediyorsam dediğim gibi psikoloji gerilim tarzı daha çok ilgimi çekiyor. Örn: Dexter , true dedective, game of thrones, mindhunter vb.
Paylaşım ve duygularına bakiyorum ben sende bunu göremiyorum maksine eğlenceli çılgın deli dolu bir hayatın var. akşam bu konuyu masaya yatıralım konuşalım bir yerlerde bir parça eksik onu beraber bulalım
Canım sıkılınca dizi açmak en güzel terapi bence! Lucifer ve Sandman gerçekten çok sevilen diziler, iyi seçim olmuş. Lucifer’ın o esprili şeytan halleri insanı alıp başka diyarlara götürüyor, Sandman ise bambaşka, düşler dünyasında sürükleyici. Tavsiyen için teşekkürler, listeye alıyorum hemen! 😊 Dizilerin dünyası boş vakitlerin en keyifli kaçamağı, kesinlikle izlenmeli. Sen en çok hangi sahnesini seviyorsun? 🎬✨
En İyi Cevaplar