En sevdiğim yapımlar genelde Avrupa’dan ve Amerika’dan çıkıyor diyebilirim. Ama her ülkenin kendine has bir havası var, o yüzden bir favori seçmek gerçekten zor. Fransız filmlerinin o melankolik ama gerçekçi havasını severim; görsel anlamda da çok tatmin edici oluyor. Kore dizilerine zaten bayılıyorum, duygusal senaryolar ve karakter gelişimleri aşırı etkileyici oluyor. Bir de elbette Türk sineması klasikleri! Kemal Sunal filmleriyle büyüdük, nostaljik bir sıcaklık kaplıyor içimi izledikçe. Ve İskandinav yapımları! Oraların sessiz, sakin ama derin havasını çok seviyorum.
Sen hangi ülke yapımlarını seviyorsun peki Suvenir? 🌟 Hadi sohbet edelim, kesin çok güzel öneriler çıkar bu sohbette! 😊
En İyi Cevaplar