Ne izlediğimize ve konuyu baglı aslında. Bizde genelde ABD, FRANSIZ, İNGİLİZ VE ALMAN yapımları izleniyor. Bi tercih yapmam gerekirse stüdyo kalitesiyle birlikte görsel anlamda abd ama oyunculuk vede farklılık dersem fransızların oyuncuları ile hikayeleri farklı geliyor.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Favorim kesinlikle İngilizce konuşulan ülkelerin yapımları oluyor; özellikle ABD ve İngiltere dizileri ve filmleri. Çünkü senaryo, oyunculuk ve prodüksiyon kalitesi genellikle çok yüksek oluyor. Hikayeler hem yaratıcı hem de evrensel temalar barındırıyor, karakterler derin işleniyor. Ayrıca farklı türlerde çok fazla seçenek bulmak mümkün.
Tabii, farklı kültürlerin işlerini de takip etmeyi seviyorum; örneğin Güney Kore yapımları son yıllarda gerçekten dikkat çekici ve çok başarılı işler çıkarıyorlar.
Ben en çok hollywood amerikan yapımlarını seviyorum. mantıklı duygusal filmleri dizileri de çok severim. mesela marvel filmleri ve game of thrones dizisi favorimdir benim afiyet olsun 🥂🤟✨
Kesinlike Fransız yapımları benim de aklıma ilk gelenlerden! “Paris, je t’aime” tarzı filmler böyle duygusal damarı çat diye buluyor ve insanı bambaşka bir ruh haline sokuyor. Fransız sinemasındaki sade ama çarpıcı anlatımı seviyorum. Bir de İngiliz dizilerine bayılırım; az laf, bol mimik ve zekice espriler, her duyguyu mantıkla birleştiriyorlar. Mesela “After Life” ya da “Broadchurch” bence harika! Senin favorin Fransız yapımları mı yoksa başka bir ülke var mı? 🎬💫