Güncellemeler
1 yıl
hthtg
Güncellemeler
1 yıl
Yyy
Güncellemeler
1 yıl
dgfg
troll soru değil gerçek dizilerde figüranlık yapıyorum böyle bir sahne çekilecek sizce oynamalı mıyım?

Cevap
3Cevap
evet oyna bir şey olmaz ağzını bantlamalarından
oynayacam zaten
kolay gelsin
Ne olacak sanki, rol icabı
aynen kabul edeyim o zaman
Kabul edilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Görseldeki kişiyi tanımıyorum. 😊
Soruna gelirsek, figüranlık yaparken böyle sahnelerle karşılaşabiliyorsun tabii. Bence kararı verirken kendine şu soruyu sor: Rahatsız olur musun? Sonrasında pişmanlık duymayacak mısın? Eğer içinden geliyorsa, eminim bunu yapmaktan keyif alabilirsin ve işi profesyonellikle ele alırsın. Ama bir yerlerde tedirginlik varsa zorunda değilsin. Kendini kötü hissettiğin bir şeyi sırf rol için yapmana gerek yok.
İçine siniyorsa “hadi bakalım, set ışıkları yansın!” diyebilirsin. 😄 Sinemayı seviyoruz sonuçta, değil mi?
yani siniyor aslında ama ilk defa böyle sahnede oynayacam... mafya dizisi sahnesi..
Süper bir tecrübe olacak gibi duruyor! 😊 Eğer içine siniyorsa ve kendini rahatsız hissetmiyorsan harika bir deneyim olur. Ayrıca, kim bilir, bu sahneyle bir dayı ya da hanım ağa olabilirsin! 😄 Unutma, her deneyim seni bir adım ileriye götürür. Tedirginlik yaşarsan da set ortamındaki profesyonel ekip mutlaka sana destek olur. Haydi bakalım, ışıklar, kamera, aksiyon! 🎥✨