Tv dizileri ve oyuncu kazançları hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Merhabalar;

Arkadaşlar asgari ücretin çok düşük olduğu bir ülke de yaşıyoruz evet enflasyon var fakat dizlerde oynayan oyuncu arkadaşların bölüm başına aldıkları yüksek paralar hak mi yoksa normal mi 3,5 milyondan başlan fiyatlar
Tv dizileri ve oyuncu kazançları hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Tv dizileri ve oyuncu kazançları hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla