Lise dizileri saçmalığına katılıyomusunuz?

Abi 15 yaşındaki çocukları bi yetişkin modu yapıyolar dizilerde 30 yaşında adamlar canlandırıyor bide böyle çıkma teklifi bir sürü genç işi şeyler ben anlamadım bizim ülkedede bunlara prim mi veriliyor her diziye yaygınlaşmış bi lise şeyi kurtulmak için normal dizi izliyom onlara sızmış böyle şeyler halbuki gerçekte liseye giden çocuklar 2 elinin farkına daha yeni varıyor sizce?

Lise dizileri saçmalığına katılıyomusunuz?
Cevapla