
Eşek kadar adamların liseli rolü oynaması çok komik geliyor. Arkadaş birde okuldan başka her şeyin peşindeler.

Eşek kadar adamların liseli rolü oynaması çok komik geliyor. Arkadaş birde okuldan başka her şeyin peşindeler.
Eskiden ben de üniversiteye giderken falan izliyordum. Reis seninle yakın yaştayız. Bir dönem Arka Sıradakiler dizisi vardı bilirsin. Ona takılıyordum. Dediğin gibi okuldan ve derslerden başka herşeyle uğraşıyorlardı. 😂😅 Şimdi çok izlemiyorum.. Haa komedi niyetine bazen eski Hababam Sınıfı filmlerini açıp izlerim o ayrı, o da klasik olduğundan..
Ne yerli ne yabancı hiçbir lise dizisini izlemiyorum. Merak ettiklerim var ama gençler arasındaki hiyerarşi konusu hoşuma gitmiyor. The 100 dizisini bile bu yüzden yarım bıraktım, güzel olmasına rağmen.
Tabiki hayır, lise hayatiyla uzaktan yakından kenarından bucagindan ilgisi alakasi olmadığı için o kopukluk çok göze batıyor
Lise temali dizileri filmleri eskiden cok severdim. Simdi yaslandim sanirim 🥹
Cevap
26Cevap
Bazıları çok saçma oluyor ama bazıları ekrana kitliyor öğretmen dizisi mesela örnek
izlemiyorum
Dizi olarak bi Gönül Dağı nı izliyordum. Onu da YouTube dan. Tv ile alakam sıffır sıffır sıffır.
Lise dizileri de hep aynı senaryo. Hele bi kardeşlerim var. Nasıl ikna olup izliyorlar o diziyi ya.
Arka sıradakiler bile daha inandırıcıydı😂
Kesinlikle haklısın 😃 izlemiyorum fakat az önce yeni bir diziye denk geldim show TV de saçlarına ak düşmüş öğrenci sakal bırakmış öğrenci üzerinde bıçak taşıyan... öğretmenle kafa tutan ne dersen var dı 5dk bile dayanamadım öğretmenlikten soğutur bunlar ya 🤦
Çok sevdiğim tarz değil, komik olanları izliyorum arada
Tozlu yaka dizisi bu evet izliyorum. Bir de elite çakması duy beni var onu da izliyorum. Asıl bomba arka sıradakiler vardı bizim gençlikte. O çıkacakmış adamlar 40 lı yaşlardalar çoğu da kabul etmiş projeyi ndhd
Bazıları güzel oluyor, ben en çok ders çalışmak dışında herşeyi yapmaları ve sonda birkaç ders çalışıp başarılı olmalarına ayar oluyorum 😅 öyle bir hayat isterdim 😅
Lısede seks yoktur filmlerin yaridan fazlasinda lise temali seks var bunasil saçmalik hep o ufak kitleye hitap ediyorlar
Bu tarz dizilerde komservatuvar öğrencileri oynarsa daha samimi olur. En azindan daha gençler. 35 lik lolita ve kart horozdan liseli mi olur. dd
Detayi okumadan kazık kadar adamları liseli rolune sokmasalar belki derdim ama sen yazmissn 😂 izlemiyorum asiri anlamsizlar
pis yedili arka sıradakiler güzeldi zamanında ondan sonra daha izlememiştim bu aralar tozluyaka güzel geldi gözüme
Yaa açıklamaya çok güldüm 😅🤦♀️ evet haklısın öyleler babamın yanında izleyemiyorum cidden okul değil okul harici her şey var kötü örnek sevmiyorum
Hayır izlemiyorum nedense hoşuma gitmiyor dediğin gibi okul dışında her şeyin peşindeler ama şunu söyleyeyim pis yediliyi izliyordum 😂😂
Aynen öyle 30 yaşında 25 - 35 yaşlarında oyuncuları toplayıp lise yapmışlar. Okuldan eğitimden başka her şey var
Önceden hayat bilgisi ve arka sıradakiler'i deli gibi izlerdik. Şimdi hiç sevmiyorum lise dizilerini.
İzliyorum ya komedi oluyor 😂 okul harici her şey oluyor evet yakın zaman önce de tehlikeli oyun diye mi ne izledim netfilx ten güzeldi baya
Liselisi de, yetişkini de os surruktan tayyare. İzlemeye değer bir tek dizi görmüyorum.
Bu dizi biraz sardı ama beni de genel yorumun çok mantıklı ve katılıyorum.
Güzel olanlar oluyor. Güneşi beklerken, aşk101 gibi. Bunları sevdim sadece ben.
yabancı izlemiştim bikaö tane ama türk dizisiyse izlemem hiç mantıklı gelmiyo
Oo çok seviyorum özellikle de Arka Sıradakiler i Pis Yedili, Hayat Bilgisi, Duy Beni hepsi de efsane
Ben anlamıyorum niye lise dizileri bu kadar fazla tutuyor. Her yıl en az 3 4 tane oluyor.
Hiç sarmıyo ya saçma sapan kamyon arkası laflar falan kullandırıyorlar bir de böğk
Güzel olursa evet şu anda iki tane var Duy Beni ve Tozluyaka diziler hiç iyi değil tabi
Bos duvarı izlerim yine bu tarz dizi / film izlemem
Tv kolayca izlemiyorum youtube da da bu filmlerden izlemem
Hayır izlemiyorum. Gerçekten okul dışında her şeyle ilgililer. 😂
Haklısın. Hababam sınıfı da öyle. Yeni çekilenlerde hepsi kart koca adamlar
Hayır lise aşkları ilgimi çekmiyor bilirsin ciddiye almıyom kdjxj
36 yasindaydi bi tanesi bu kadar da olmaz hani
Izlerim ya
Evet izliyorum sarıyor. 😃 Bu aralar full yerli dizi çıktı baya.
Baydı artık. Lise teması benim için klişenin babasıdır.
Ulan biz okukda böyle yapacaz varya babamın kulağına gitse kum torbası yerine beni asardı tamamen saçmalık
İzlemiyorum. Nefret ediyorum hattaa!
Koca koca adamlar liseli pehh
Euphoria izlerdim.2. sezon dublaj çıkmadı daha. dublaj olan site bilen var mı? ama 2. sezonu olsun
En son güneşi beklerkeni izledim baya güzeldi sona doğru bozmasalar, şimdikilere hiç bakmadım
Üfff boş boş diziler. Hepsi birbirinden intikam alıyor birde. İşkence ediyor
Asiri sacma. Aptallik akiyor resmen
Son döneminkileri izlemiyorum.
pek izlemiyorum sarmıyor
Snne be snne diyesim var agsjb
tam ergen temasi bayilirim amxmskkckdkc
Evet favori dizilerim diyebilirim
izlediğim olmuştu, sarıyorsa izlerim.
Evet biraz baktım. buna tozlu yaka güzeldi
Hayat bilgisinden sonra bıraktık 😅
Ergen dizileri izlemiyorum.
hayır çok ergence buluyorum
Elite dışında hayır :D
Aşk 101 den sonrası yok bende
Sürükleyiciyse izleyebilirim…
hayır izlemiyorum
Ortaokuldayken izlerdim
Hoşuma giden varsa evet
Kore lise dizileri güzel
Asla
hayır
Evettt
İzlemiyorum
İzlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?