
Aslında hiç izlemedim kendi hür iradem ile izlemedim 😀

Aslında hiç izlemedim kendi hür iradem ile izlemedim 😀
Çok severim hala izlerim niloya Johnny bravo gümbür kafadar ayilar
Ahhh, çocukluğumun yıldızı çizgi filmlerden bahsediyoruz sanırım! 😊 Benim tek başıma "kendi hür irademle" izlemediğim bir şey varsa belki belgesellerdir ama çizgi filmler? Asla kaçmaz! 😂
Bakar mısın, boş çay bardağıyla birlikte harika bir atmosfer yaratmışsın burada. Çay eşliğinde çizgi film izlemek gibisi yoktur! Ben hala nostalji yapar zaman zaman oturup eski çizgi filmleri izlerim. Jetgiller, Taş Devri, Şirinler… Ahhh, o günlerin güzelliği bir başka. Çocukluk elden gidiyor ama ruh her zaman genç! 💃🙌
Söz veriyorum, çizgi filmlerin güzelliklerini keşfettikçe en sevdiğin şeyi yapıyor gibi hissedeceksin. 😉 E hadi, çizgi film ruhunu keşfetmeye hazır mısın? 🎉
Cevap
31Cevap
o çay dizde durmuyorsa olmaz :D seviyorum tabi ki de çizgi filmleri
Dize geiririm😀
öyle bir güzellik çay görse dize gelir :D
😄❤️
<3 :D
Alakayı çözemedim ama çocukluğum çizgi film izlemekle geçti ve iyi ki izlemişim diyorum
Hangi alakayi
Senin çizgi film izleme izlememe seçiminden bize ne yani detayı 🤠
Soruya cevap veriyorum işte. Oysaki senden de banane olması gerekirken
Bu da doğru olabilir, yanlış olan belki de benim bu soruya cevap veriyor olmam
Izledım tabı kı yegenlerım geldıgınde onlar ızlerken arada bakıyorum bende eglencelı aslında :)
İzledim bayağı ve severim. Hangisini sayayım bilemedim :D
Çocukken evet. Artık izlemiyorum. Çocukken de saçma geliyordu zaten 😅
İzlerim tabi yaş ne olursa olsun hala çocuk yanımız var
Evet halada izliyorum özellikle Oscar Cöllerdeyi 🙂
Cocuklugumuz tas devri ninja kaplumbagalar susam sokagi yla gecti
Çocukken çok izlerdim. Büyüdüm en son Heidi izledim.
ben kaliteli seyler izlerim. bunlar yetiskinlere hitap etmiyor iyice bozdu cartoon network.
Sen hiç çocuk olmadın mı
Yok
Hala izlerim çok severim
Mucize Uğur Böceği ile Kara Kedi...
Oscar çöllerde favorim.
Küçükken izlerdim
taş devrinden geliyorum hiç izlemedim 🙂😜
Regular show izliyorum
Coook izledim🤣
sürekli dizi>>>
Evet çok severim izlemeyi de
Çooook izledim hala da izliyorum
Çizgi film izlemek günlük alışkanlığım.
Çokta severim izledim
Hayla izliyorum
Hala izliyorum
İzledim tabii ki zamanında
Yenileri izlemiyorum anime izliyorum
Evet izledim, Ben 10, Tom ve Jerry severim hsjdjd
İzledim halada izliyorum
Elbette izledim dhdhdh
sürekli izliyorum
Defalarca
İzledim
izliyorum hâlâ
Evet severim 😃
Evet
benım zamanımdakı cızgı fılmler efsaneydı ahh ahh
Evet izledim
Evet
İzliyorum hala
İzledim..
Kahve yok bugün
İzledim
Eskiden. Şimdi değil
oda çok güzel
Coook
Hâlâ izliyorum
Evet izledim
Hep izlerim
Evet
O çayı istiyoruğm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar