Buz devri bakmıştım en son yani normal filmlere göre çocuklar izleyebilsin diye biletleri daha uygun oluyor ama yinede çizgi film tercih etmiyorum sinemada.
Madagascar, Buz Devri, Oyuncak Hikayesi, Shrek gibi efsanevi animasyon filmlerini sinema da izlemişligim var. Zaten şu an da Dijital Oyun Tasarımında okumamın bir sebebi de Madagascar filmidir.. O zaman karar verdim Animatör olacağım diye. Animasyon filmler kim ne desin benim tutkum. Tasarımlar yapmayı, çizimler çizmeyi çok seviyorum.. ❤️
Yani animasyon için gitmiştim üniversite de. Kız arkadaşım zorla götürmüştü ama kıramıyoruz işte :D gittik izledik beğendim de hani zaman eğlenceli geçti. Sıkılmadığım bir tür aslında animasyon.
Hiç sinemaya gitmedim o yüzden bunu evet hayır diye bir cevap veremeyeceğim maalesef ancak gerçekten çizgi film animasyon bunları çok seviyorum ve bir sinemaya gitmeye başlarsam sürekli izleyeceğimden hiç şüphem yok
Yeğenlerimi götürdüğümde ben de ekrana kitlenerek izliyorum. Bence arada yapılması gereken bir aktivite. 🌸 Film sonrası bu minnak insanlarla kritik yapmak da çok eğlenceli oluyor, deneyin derim. 😊😊