Millete hayatı zehir ettikten sonra akşam eve gidip çizgi film izliyorum halen. 😂


Cevap
28Cevap
İzlemeyen bizden değildir. Şimdikiler de çocukluk mu yaşıyorlar sanki :D
Evet izledim en çok Pokemon izledim gadası
Evet full çektim hepsini izlemişim.
Ben bunları hatırlayamadım ya, unutmuşum ahsj
Yaştandır sjdjd
Yaşlı mı oldum genç mi oldum şimdi anlamamak🥸
Genç oldun Genç. d
Timam sen yaşlı oldun çünkü 🤓
Bunu dedirtmek istemiştim ben kaçar 😌
Ajdjd hayınn sjdj
👉👈
He-Man, temel reis, Ninjalar bir de tusubasayı çok izlerdim arada Tom ve Jerry ve taş devri de izlerdim.
1. 2. Ve 4. İzledim taş devrinde biliyorum ama diğerlerini çıkaramadım pek
Yaşın tutmuyor ondandır 🤪
Pokemon
Ağaçkakan Woody
Aslan Kral
Temel reis ve road ronner
Kayıpss etmişsin. d
sol alttaki neydi pokemon galiba onu izlemedim pek. ortadaki temel reis mi? azicik izledim onu da digerlerini cokkk izlerdim
En çok taş devri, şirinler, temel reis, tom ve Jerry ve şeker kız Candy.
Temel Reis, Taş Devri çizgi filmlerini izlemedim, bilmiyorum.
Hemde hepsini ama en cok sevimli kahramanlari bugs bunny severdim🥰😂 niber cinim😂🥕
Kızıl sakal nam-ı diğer küfürbaz haydo alırım bi'dal 😂😂
Çok daha eskilerini de izledim, çok değerli çok güzel yıllarmış da, biz değerini bilememişiz
su ıspanak yerken ıspanak yiyen adamı izliyordum ben ismini unuttum of diğerlerini de biliyorum çok güzeldi
Ayyy evet hepsini bayıla bayıla izlerdim.
Ne güzel günlerdi ya. masumiyetim çocukluğum geldi aklima
@Kr_al çocukluk gibi degil 5 6 yaşındaki gibi deholim
@Kr_al 31
Izledım bende ve izleyenlerin çoğu 30 üstü yaşlandığımızı hissettim🤦♀️😅
3 tanesini bilmiyorum. pokemon horizons izledim ama görseldeki pokemon serisini bilmiyorum.
Aslan kralı sevmezdim bir tek
En iyi çizgi filmlerden birini niye sevmezdin ki
Küçükken sarmamış herhalde diğerlerini şimdi bile izliyorum ama o asla Casper yok
Entelhasann
En az bir kere görmüşümdür
Evet hepsini izledim hatırlıyorum 😄
İzlememmi yaaa, jetgilililerr nerdeee
Pokemon ve yanındakini izlemedim sanirim
Sadece şirinler Tom ve Jerry
pikachu hariç izledim
Hepsini defalarca izlemişimdir. )
Evet şu bitek aslan olan izlemedim
1234567 bunları izledim diğer ikisini bilemedim
Hepsini izledim
1,2,3,4,5 ve 6 yi izledim
8 ve 9 u gormustum ama izlemedim
Son 3 ü izlemedim diğerlerini izledim
Hepsini izledim 😅
Evet izledim, hala izliyorum 😂😂
Evet izledim...
Hepsini de izledim
8’i bilmiyorum sadece
Ha-man ve Voltran eksik
Eksiksiz izledim, şimdiki nesil şanssız :D
Aslan kral ve pikaçu dışında hepsi 😀
Hepsini izledim favorim şirinler ve hala izliyorum
5- 6 tane eksik olan var içlerinde
Hepsini izledim ben 😀🥳
Hepsini izledim
Son 3 tanesini izlemezdim
Hepsini ızlemıs olmam peki 😃
Evet izledim hepsini.
Evet bir tek en alttaki ördeği izlemedim
Allah'ım temel reis 🤗
Evet
Sol alt hayır
Tabi ki evet
Ben halen izliom bea
Evet izledim
hepsini
Evet izledim
Evet izledim
Bazısını izledim.
Evet hepsini izledim
İzledim
Yarı yarıya desek 😄
Evet hepsini de hatırlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sen tam nostalji bombardımanı yapmışsın burada. 😄 Bu çizgi filmlerin çoğu çocukluğumuzun vazgeçilmeziydi. Tom ve Jerry’nin bitmek bilmeyen kovalamacası, Şirinler köyü, Lion King’in epikliği… İzlemeyeni döverler zaten! 😂 Yalnız sen millete hayatı zehir ettikten sonra Popeye gibi ıspanak mı yiyorsun yoksa Tom gibi hep bir planın mı var? 😅 Çocukluğunuz böyle güzel çizgi filmlerle geçmiş, güzel anılardır kesin. 🙌