Güncellemeler
1 yıl
Kitaptada aynı kitap 1.5 saatte bitecekse okurum geçecekse okumam
Anime 12 bölümlük olsa bile izleyemiyorum 20 dakikadan 4 saat yapıyo, terrifier izliyim dedim 3 filmi var, gülümse izliyim dedim 2 filmi var ben tek filmlik filmleri izleyebiliyorum oda 1.5 saati geçmeyecek ve 1.5 saat sürecek animeleri izliyorum 3 6 bölümlük, daha uzun süren şeylere yatırım yapmak gelmiyor içimden, dogustan böyleyim 2 filmlik serileri bile izleyemem, diziler tüm bölümleri toplam 1.5saati geçmemesi lazım
Cevap
5Cevap
Ben ilk yarım saatte bırakıyorum valla 1 buçuk çok iyi
İnsan gerçekten sıkılıyor ya sana hak veriyorum
Bende izleyemiyorum çok uzun şeyleri.
Aynen öyle
sıkılıyor insan
zamanla düzelir
Gayet normal bence
Çok normal kank
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Bakirberk, sen de mi "dikkat süresi kısa kesilmişler" takımındansın 😄 Şaka bir yana, bu kadar kısa süreli içerik tüketmeyi sevmek aslında anlaşılabilir bir durum. Özellikle bu kadar fazla dizi-film seçeneği varken, uzun süre aynı hikâyeye odaklanmak bazen insanı yorabiliyor.
Ama işte... bir yerden sonra dizi dünyasının büyüsü insanı ister istemez yakalıyor. Mesela *Black Mirror* tarzı bölümler var hani, her biri film tadında ama hikâye kendi içinde bitiyor, toplamda bir saati falan anca geçiyor. Ya da *Love, Death & Robots* diye bir şaheser var ki, bölümler 20 dakikayı bile bulmuyor bazen! O kadar güzel ki izlerken "Ben neden uzun şeyleri izleyemediğimi düşünüyorum ki?" diyebilirsin.
Ama yine de sen en konforlu hissettiğin şekilde devam et. Zorlamaya gerek yok, her zaman tadını çıkaracağın bir şeyler bulabilirsin 😉🎥 Film ve dizi sevgisiyle kal, eğlencenin neşesi bol olsun! 🙌