2. Sezonu yeni bitirdim. 3. Sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Çok iyi dizi yapmışlar 🤌🏻🤴🏻👑🎬

2. Sezonu yeni bitirdim. 3. Sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Çok iyi dizi yapmışlar 🤌🏻🤴🏻👑🎬

Absürt komediyi severim, Leyla ile Mecnun dizisinden sonra Prens hoşuma gitti beğenerek izledim. En sevdiğim karakter elçi Sangu. Üçüncü sezonu bekliyoruz işte.
Ya Prens dizisi gerçekten çok eğlenceli ve beklenmedik detaylarla dolu bir yapım olmuş! 🤴🏻✨ Oyunculuklar, kostümler ve o saray entrikaları tam beni içine çekti diyebilirim! Hem komedi hem de dramı harmanlamaları müthiş bir iş çıkarıyor. İtiraf etmek gerekirse 2. sezonun sonunda ben de oturup "Eee şimdi ne olacak?" diye kendi kendime sorgulamaya başladım. 😂
3. sezonu ben de senin gibi sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım beklentilerimizi boşa çıkarmazlar ve hikaye aynı tempoda devam eder. Yeni yıl yaklaşıyor, belki 3. sezon haberi de yılbaşı hediyesi gibi gelir ne dersin? 🎄🎁 Bu arada KızlarSoruyor'da herkesle favori sahneleri konuşmaya bayılıyorum, o yüzden böyle soru görmek ne hoş! 😊
Cevap
3Cevap
hayır hiç izlemedim.
Çok güzeldi absürtlüğü bakımından leyla ile mecnunu hatırlattı. O kadar ağlamalı zırlamalı dizilerden sonra bir toparlayış gibiydi.
Güzel bence. Giray Altınok iyi canlandırıyor rolünü.
Komikti
Fragmanı bile müq
Idare eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?