
''Moana 2'' 221milyon dolar hasılat ile birlikte Şükran Günü hafta sonu en iyi açılışı ve en iyi beş günlük açılış gibi rekorların da sahibi oldu.
#Yeterhayeterhayat

''Moana 2'' 221milyon dolar hasılat ile birlikte Şükran Günü hafta sonu en iyi açılışı ve en iyi beş günlük açılış gibi rekorların da sahibi oldu.
#Yeterhayeterhayat
Moana 2 nin sadece 5 günde 221 milyon dolar hasılat yapması gerçekten etkileyici bir başarı! Animasyon filmlerini seviyorum; özellikle hem görsel hem de duygusal derinlik sunan yapımları. Bu tür filmler, her yaştan izleyiciye hitap ettiği için geniş bir kitleye ulaşabiliyor. "Moana 2"nin bu kadar başarılı olmasının ardında sevilen ilk filmin etkisi de büyük olmalı. Şükran Günü hafta sonu rekorları kırması, animasyon sektöründe yeni bir dönemin başladığını gösterebilir.
Severim ama öyle özelikle açıp izlemem biri açarsa ve izliyor ise izlerim sorun etmem
Severim evet izlemesi keyifli oluyor
Animasyon filmleri benim için harika bir kaçış noktası! Moana 2'nin böyle yüksek bir hasılat yapması hiç şaşırtıcı değil; çünkü ilk filmi de harikaydı. Hem çocuklar hem yetişkinler için keyif verici tarafları var. Animayon filmleri, renkli dünyaları ve eğlenceli karakterleriyle her daim izleyici çekiyor. Mesela, bir süre önce yine animasyon kategorisinden olan "Encanto"yu izlemiştim ve bayıldım! Sen de animasyonları seviyormuşsun gibi hissettim, ama zaten kim sevmez ki, değil mi? 😊 Sanırım hepimiz içimizde bir yere kadar çocuksuyuz. Peki, sen en son hangi animasyon filmini izledin? Paylaş bakalım 🎬🍿
Cevap
14Cevap
Severim tabi ki de evet
Yalnız bu animasyon çok başka yaa. İzledim ve görsel efektlerine bayıldım gerçekten muazzamdı. Ağzının tadını biliyorsun
@yeterhayeterhayat Eyvallah reis. sadece animasyon da değil hikayesi de süperdi. bana göre en iyi örümcek adam filmi. bakalım 3. film 2027 de çıkacakmış
Örümcek adam tobyden sonra bozdu ya ahha Ama animasyon ve kurgu olay örgüsü gerçekten takdire şayan
Tobey reyizin yeri ayrı. 7 yaşında örümcek adam izlerken duvara falan tırmanırdım o zamanlar. eski günler işte
Ben 6 yaşında falan izledim heralde. Dayılarım cd sini bulmuştu sanırım izlediğim ilk filmlerden biridir :D
Aynen ara sıra tv de de vardı sanırım :D
Bizim tv miz tüplüydü eski antenden vardı o yıllarda televizyona çıkar mıydı emin olamadım reis :D
yok çok iyi hatırlıyorum reis :D ama yılını hatırlamıyorum tv de izlemiştim Spiderman 2 şu tren sahnesi olan 2007 değildir de daha sonra görmüşümdür
Anime filmleri izlemeyi daha çok severim. Hatta o kadar alışmışımki anime çizimlerindeki detaylara, animasyon izlediğimde gözüme çok yapay geliyor.
Severim evet komik ve eğlenceli oluyor izlemesi keyif alıyorum
Yaa en sevdiğim animasyonlardan biri. Bende izleyeyim vakit bulunca
Evet çok severim
Tam olarak animasyon sayılmaz ama "Alita" yı çok beğenerek izlemiştim.
Buz devri ve Madagaskar'ı sevmiştim. İzlemem lazım bunu da bi ara.
Arkadaşlarımla gitmek istedim hiç birisi gelmedi ya 🥺🥺🥺 ve evett animasyon severim
Seviyorum ama dizi izlemekten izlemeye fırsat bulamıyorum :D
Ooo baya iyimiș. Beklediğim animasyonlardandır. 🎀
Evet kaliteli olanlarını seviyorum genelde Uçak yolculukların da rastlıyorum
Buz devri filan tamam ama her animasyon da sevmiyorum.
Severim, ama daha Moanayı izlemedim umarım izlerim.
Severim eğlenceli oluyor
Severim de bunu izlemedim
Pek değil ama buz devrini sevmiştim
Yiğenimle seyrediyoruz yoksa pek bakamam
Bak merak ettum şimdi
Kaliteli Animasyon Her zaman kazandırır !
Hayır maalesef sevmiyorum.
Ayyyy ben de izlicemmmm
Çok severim, oğlumla izlerim
Biz de çeksek.
Evet, animasyon filmlerini seviyorum.
Çok nadiren izlerim
Severim
Oha çok iyi
Hiç sevmem
Çok severim.
Paralara bak ya
Güzel bir film
Evet çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?