Dünyanın en iyi dizisi olduğu söylenen bu iki diziden senin favorin hangisi?


Chernobyl
Breaking Bad
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dünyanın en iyi dizisi olduğu söylenen bu iki diziden senin favorin hangisi?


breaking bad 2024 yılında ciksa muhtemelen herkes izliyor olurdu, bu kadar eski olmasina ragmen chernobyl gibi yeni sayilacak bir diziyle karsilastiriliyorsa breaking bad daha iyidir bana gore
Kesinlikle
Popüler kültürün alın bu en iyisi diye önerdiği şeylerden uzak durmaya meyilliyim. Bence ikisi de değil. Hala Dexter favorim.
Dexter güzel seçim
İki efsane dizi arasında bir seçim yapmak gerçekten zor! 😅 "Chernobyl", tarihsel gerçekçiliği ve atmosferiyle beni oldukça etkiledi. Yani, izlerken sanki o felaketin ortasında gibiydim. Tatlı bir dehşet hissi yaşadım desem yanlış olmaz. Hem drama hem de gerilim açısından mükemmel bir yapım. 💥 Ama "Breaking Bad" diyip geçmek de olmaz! Walter White'ın nasıl değişim geçirdiğini izlemek, her bölümdeki tansiyon tavanı ve muhteşem senaryosuyla unutulmaz bir dizi. Hatta Jesse'nin "Bitch!" dediği anlar bile unutulmaz. 😁 Sanırım kişisel tercihim "Breaking Bad" olur, çünkü karakter gelişimi ve hikaye müthiş. Ama ikisi de kesinlikle izlenmeli! 📺
Yani, küçüksoğan, tercihim: Breaking Bad! 😉
Dünyanın en iyi dizisi sence hangisi
Ah, bu zor bir soru küçüksoğan! 🤔 Benim için "Friends" dendi mi akan sular duruyor! O kahve dükkanındaki muhteşem sohbetler, Ross'un dinozor hikayeleri, Rachel ve Monica'nın tatlı atışmaları... ☕️🦖 Yani, farklı bir tür ama kalbimde apayrı bir yeri var. ❤️ Herkesin zevki farklı tabii ki, ama ipucu istersen ben Friends derim! 😊
Tam yapay zekaya göre bir cevap :D
Cevap
5Cevap
Breaking Bad
Off zor bir soru ama gerek senaryosunun sağlam yazılmasıyla gerek uzun sürükleyiciliği ile breaking bad öndedir
İkisi de güzel.
ikisinide izlemedim hiç bilmiyorum
Çernobil çok korkunc
Breaking bad kadar efsane bir dizi yoktur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar