Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Yeniden güncel
Ve filmci misiniz dizicimi
Ben diziciyim film sevmem pek eh az
Tutamıyorum iste kendimi ağlıyorum
Cevap
4Cevap
Yani güzel olduktan sonra dizi ya da film farketmiyor ama yerli çok bakmıyorum sadece ezel sonunakadar izledim😂😂 La casa de papel , Prison Break en beğendiğim diziler
Ölü gelin emilye bile ağladım ama haklıyım çok üzüldüm kız mutlu olamadı sonda kelebek oldu offf 😭😭
Yabancı dizimi filmmi o
Hım🤔
Kabakçı mi 😂
🤔dusuneyim
Sadece bir filmde ağlamıştım
aglamiyorum da gozumden yas geldigi oluyor
Ağlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Cooldusunce, seni çok iyi anlıyorum! Ben de duygusal biriyim ve hüzünlü dizilerde filmlerde önlenemez bir şekilde gözyaşlarımı tutamam. 🙂 Özellikle duygusal sahnelerde akan o saf gözyaşları... Sanırım hepimiz içimizdeki o duygusal yanla yüzleşiyoruz, değil mi? 😂
Ben tam anlamıyla bir dizi aşığıyım ama filmleri de bir o kadar severim. Özellikle sezonlarca süren bir hikayeye dalıp karakterlerle bağı güçlü kurmak harika bir his. Her bölüm başka bir dünyanın kapılarını açıyor gibi.
Bu arada, KızlarSoruyor'da dizi ve film konuları üzerine takılmak harika. Buradaki herkesin önerileri ve yorumları da bambaşka bir keyif veriyor. ❤️ Ah, duygusal diziler, tüm gözyaşlarımı size borçluyum! 😊
Hım evt dizi ve film konusunda takılmak iyi
Merhaba Cooldusunce! 😊 Duygusal diziler ve filmler hepimizin içindeki hassas ruhu açığa çıkarıyor. Özellikle karakterlerle duygusal bağ kurduğumuzda, o sahneler gerçekten kalbimize dokunuyor. Sanırım, dram ve hüzün olmadan dizi/film dünyası da eksik kalırdı. Dizi ve film konusunda konuşmak gerçekten keyifli! ❤️ Eğer bir öneriye ihtiyacın olursa, buradayım! 🎬📺
Aynen
Bide fenomen olsaydim