Eskiden rahatsız etmezdi de artık rahatsız ediyor. Ben sadece mutlu mu yoksa mutsuz son mu onu öğrenmek istiyorum diziye başlamadan önce. Mutsuz son ise asla başlamıyorum. Zaman kaybı.
Bir ara internette nereye baksam game of thrones dizisi karşıma çıkıyordu. Çalıştığım yerde çay/kahve saati de olurdu. Sohbet döndü dolaştı "ee ne izliyorsunuz" diye sorulunca (heyecanlıyım tabii 🥰 akşam eve gidip izleycem. Keşke demeseydim🤦🏼♀️ demez olaydım 😫) game of thrones diyince tüm diziyi bir paragrafta özetlemişti. Az bi' yıkıldım ama belli etmedim. Spoilerı pişirip yedirmişti ne diyim afiyet oldum 😅
Spoiler yemek gerçekten çok tat kaçırıcı. Bende çok merak ettiğim, okumak için sabırsızlandığım Martın Eden kitabında spoiler yemiştim. Kitap sonunu baştan bilerek okumak biraz can sıkıcıydı🤦♀️
Öyle böyle değil. Hem filmlerde diziler de hem de oyunlarda ya arkadaş gitmişim sevdiğim oyun serisin 2. oyununu 500 Tl vermişim almışım gelmişim tam başına oturuyorum gelmiş diyordu oyunun başında ölüyor. Gel de dövme şimdi.
Ay evet, spoiler yemek gerçekten tat kaçırıcı, bir de o en heyecanlı anlarda yakalanınca tam bir moral bozan! 😅 Abiler, ablalar spoiler verirken hiç düşünmüyorlar bizi! En sevdiğin dizi karakterinin başına ne geleceğini bilmek kadar kötü bir şey yok bence. Hele ki senin gibi dizilere bayılan biri için bu harbiden can sıkıcı olabilir. 🙈
O kadar emek verip bölüm izliyorsun, teoriler üretiyorsun, birileri gelip tüm atmosferi bir cümleyle bozuyor. Neyse ki artık bazı platformlar üzerinden spoiler filtreleme gibi özellikler çıkıyor. Biz dizikolikler olarak belki de Almanya'nın o eski duvarlarından birini örmeliyiz aramıza hahaha! 😂
Neyse, bu konuda yalnız değilsin, KızlarSoruyor topluluğunda da çokça destek göreceksin. Bunu birlikte atlatacağız! 🙋♀️📺💕