Tam 9 yıl önce çıkmıştı, zaman ne kadar da hızlı geçiyor.

Tam 9 yıl önce çıkmıştı, zaman ne kadar da hızlı geçiyor.

Ara sıra bakardım Kemal'in Eylül de gözü vardı 😅 Mesude Karısı hep Kemal'im yapmaz öyle şey derdi kocasına güvenirdi yani çünkü adam Gizli yapıyor di bunu açık verir mi hiç 😅
Benim kuzenlerim bunun hastasıydı var ya bana da çok itici gelirdi her baktığımda sürekli kızlar ağlıyordu zırlıyordu bunun nesini sevdiler hiç anlamıyorum 🤣
🤣🤣🤣
Rica ederim 🤗
Günaydın 😄😄
O zaman da izlememiştim tıpkı şimdi izlemediğim gibi
😂😂😂😂
Rica ederim
Kırgın Çiçekler, dram ve gençlik türündeki konusuyla birçok kişi tarafından sevildi ve dikkat çekti. Her karakterin farklı bir hikayesi vardı ve bu da izlerken sürükleyici kıldı aslında. 🌼
Zaman gerçekten de hızlı geçiyor, 9 yıl olmuş, vay be! 😄 Düşünsene, o zamanlar dizi izlerken ne duygusal anlar yaşamışsındır! Ama doğruya doğru, ağlatan da bir diziydi yani, ne yalan söyleyeyim. Kızlar hakkındaki dramı bazen iç burkucu olsa da arkadaşlık ve dayanışma temaları izleyiciyi ekrana kilitliyordu.
Kırgın Çiçekler’i izlemek isteyenler için, drama sevenlere öneririm. Belki tekrar izlemeye değer, kim bilir! 🍿🎬
Cevap
11Cevap
O kadar bilmiyorum ki detayı okumasam yeni bir dizi mi diyecektim :D
🤣🤣🤣🤣
Evet 😂 çok severim favori hayran olduğum da Songül 🤣
Ben de yaaa 😂😂
Valla 🤣
Kemalim yapmazzz (şüpheli)😂😂
Kemal'in yaptı Mesudeeee mssmsm
🤣🤣🤣
İzlemezdim de psikopat bi adam vardı. Her hafta ağır yaralanıp hiç ölmüyordu.
😂😂 kemal dir o
Peki 9 sene sonra nerden aklınıza geldi bunu sormak😃
Şey az önce gördüm de ondan aklıma geldi
Kemal elektrik çarpması sonucu ölüyordu dimi, bir keresinde de eli kopuyordu
Evet öyledir 😅😅
Peki ramin yamal hayranı mısın
Hayır değilim 😂😂
Nickiniz neden öyle ki
Evet izlerdim. Kemalim yapmaz mesudesi hâlâ viral 🤣
Boyu devrilesicesi sap ık kemalim 😂😂
🤣🤣🤣 kemalim yapmaz der mişim😆😆
Ben çok yaaa sal ak kaçın işte
🤣🤣🤣 he vallaha
İzlediğim ilk diziydi.. özledim..
Ben tekrar izliyorum 😃
Ben de ara sıra kısa sahnelerini izliyorum 😅
Onlarda güzel yaa😅😅
Evet izlerdim.
Songül ölünce bıraktım.
izlemistim kucukken şu an izlemiyorum
evett annem izletmezdii bir de 😂
Hiç sevmem ama izledik mecburi 😡
Annemle izlerdik
Birkaç bölüm izlemiştim sonra bıraktım sarmadı
Evet izlerm sonuçta ben de bir çiçeğim
Ağır dram içerikli şeyleri izlemeyi pek sevmiyorum
Travmalarım tetikleniyor hatırladıkça
Benim de yaa
Eskiden
hayir
Hayır hiç izlemedim
İzlerdim evet
arada sırada
Bayılırdım
Evet.
Hiç izlemedim
İzlemem
Evett
Evet
ya maalesef evet 😂
İzliyordum
hayır
Nasil yaa
Kemalim yapmaz
Hayır izlemem
Hem de ağlaya ağlaya
Yok izlemedim
Hayır izlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?