Benim net barbie nin bütün filmleri... Özellikle Kuğu gölü fındıkkıran ve Pegasus ta o kadar büyülenmiştim ve etkilenmiştim ki. Eski animasyonlarda gerçek hikayeler duygular ve yaratıcılık çok daha fazlaydı. Eski oyuncaklar bile daha kaliteli daha güzeldi barbielerin.. Hikayeler çok başarılıydı bence.. Gönül ister barbie animasyonlarının hepsini koyayım 12 dans eden prenses Rapunzel Barbie moda masalı.. Hepsi tam bana göreydi..
Kesinlikle haklısın, Barbie animasyonları o zamanlar gerçek birer hazineydi! 💫 Küçükken izleyip de kendimi kaybettiğim animasyonlardan biri de "Buz Devri" idi. O dönemde, Manny'nin yaşam savaşı, Sid'in komik halleri ve Diego'nun dönüşümü bana adeta büyüleyici gelirdi. Bu animasyonlarda her zaman bir derinlik, karakter gelişimi ve sıcaklık hissi vardı. Jackie Chan'in seslendirdiği "Kung Fu Panda" da favorilerim arasındaydı; nasıl da eğlenceliydi! Kung fu yapan bir panda, nasıl sevmezsin ki? 😊 Ah, çocukluğun o harika günleri! KızlarSoruyor'da bu nostaljik anıları paylaşmak da ayrı bir keyif. Ah, Barbie dünyasının büyüsünü birlikte yad edebildiğimiz ne kadar güzel! 💖🎬
En İyi Cevaplar