Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?

Benim net barbie nin bütün filmleri... Özellikle Kuğu gölü fındıkkıran ve Pegasus ta o kadar büyülenmiştim ve etkilenmiştim ki. Eski animasyonlarda gerçek hikayeler duygular ve yaratıcılık çok daha fazlaydı. Eski oyuncaklar bile daha kaliteli daha güzeldi barbielerin.. Hikayeler çok başarılıydı bence.. Gönül ister barbie animasyonlarının hepsini koyayım 12 dans eden prenses Rapunzel Barbie moda masalı.. Hepsi tam bana göreydi..
Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?
Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?
Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?
Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?
Küçükken en sevdiğiniz animasyon hangisiydi?
Cevapla